mandag 8. april 2013

I gotta feeling


Sitter her i sofakroken, mett og god, og hører på "I gotta feeling" med Black Eyed Peas og har rett og slett en god følelse når det gjelder tiden fremover. Og det er flere grunner til denne voldsomme positiviteten. 

Jeg har vært hos tannlegen i dag. En helt ny tannlege, ihvertfall for meg. Jeg valgte å bytte tannlege, rett og slett fordi jeg var redd hun forrige jeg hadde. Og da fant jeg ut at hvorfor ikke bare bytte til en som jeg forhåpentligvis hadde en litt bedre kjemi med. Jeg har alltid vært redd tannlegen, helt fra jeg var liten og jeg hadde tilogmed egen tannlegetilvenning, hvor jeg var hos tannlegen annenhver måned. Det funket ikke sånn veldig bra. Da jeg ble atten, og jeg ikke fikk innkallelse i posten lengre fra skoletannlegen så droppet jeg rett og slett hele tannlegen helt frem til jeg var 22/23 år, og to(!) gamle fyllinger datt ut. Da hadde jeg ikke noe valg lengre. Og det sier seg selv at da var det litt å gjøre. Men, nå er jeg ganske a'jour, og de to siste årene så har det vært bra. Nå skal jeg tilbake om to uker og bytte ut to gamle fyllinger som begynte å bli slitte. Og jeg likte tannlegen godt, han var rolig og forklarte godt hvordan det stod til inne i munnen min. 



Omtrent sånn så jeg ut da jeg var ferdig hos tannlegen!



En annen ting som er verdt å glede seg til er tur til Gran Canaria om nøyaktig 75 dager! Første dagen i den herlige 7 ukers sommerferien min så setter vi oss på flyet til Puerto Rico, og jeg kan nesten ikke vente med å bestille meg ny bikini :) 

Og ikke nok med det, men nå er det kun litt over en måned til jeg skal prøve meg i håndballsanden igjen, ikke håndballbanen, men i sanden. Laget vårt er meldt på i beachhåndballserien, og det er knallgøy! Og det passer fint for kneet mitt. Det blir ikke de samme vridningene i sanden som på hallgulvet, og beach er lagt opp slik at skadene er begrenset, med litt tøffere dømming blant annet(som jeg forøvrig alltid driter meg ut på, siden jeg liker å ta i litt når jeg spiller forsvar).


Jeg legger ved en video så får dere se hva beachhåndball går ut på. Kjempegøy!! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)