torsdag 23. mai 2013

Datoen er satt!

I går så var vi i huset "vårt" og kikket litt sammen med den gamle damen som vi kjøper huset av. Det var en del hyller og småting som hun lurte på om vi ville ha, så da tok vi oss en kikk. Og nå er huset helt tomt, og det gjenstår kun formaliteter og vasking før vi overtar. Og datoen er satt til 15.juni. Alt for lenge til syns vi, men som damen sa så er det ingenting i veien for at den datoen kanskje kan fremskyndes litt om alt ligger til rette for det. Vi drar til Gran Canaria 22.juni, så vi rekker akkurat å komme i gang før vi bytter ut malepensler med bikini og badebukse.

Det vi kommer til å starte med er å rive/male/bytte gulv på kjøkkenet, og deretter male soverommet. Dette skal vi gjøre før jeg flytter fra leiligheten min slik at vi kan bo der mens vi holder på med kjøkkenet. Greit å sørge for at det ikke kun blir Fjordland og Grandiosa under oppussingen, og godt å slippe og sove i malingslukten på soverommet. Jeg må være ute av leiligheten til 1.august, så da har vi god tid til å få istand kjøkken og soverommet, og kanskje tilogmed stue og gangen som også skal få seg et strøk eller to med maling. 

Vi kommer til å gå for en enkel lys farge i hele huset, til tross for at jeg leser rundt omkring at farger på veggene er tingen igjen. Vi har lyst på en fondvegg i stua med en flott tapet, gjerne med noe glitter eller sølv i.

Ha en fin dag videre! Nå skal jeg videre på møte her jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)