mandag 3. juni 2013

Stand-by

Veldig lite å meddele fra denne kanten akkurat nå. Vi går bare og venter på å få ta over huset. Kontrakten er skrevet under, og huset er tømt og vasket, så egentlig så er det ingenting i veien for at vi skal kunne ta over litt før den 15. Men, det kan dessverre ikke vi bestemme. Gresset gror og planter vokser vilt utenfor huset "vårt", og det støver ned innvendig. Vi er litt frustrerte, kan man trygt si. Det hadde passet oss veldig godt om vi kunne tatt over en uke tidligere, i og med at vi drar på en ukes tur til Gran Canaria den 22., slik at vi kunne kommet litt i gang før vi drar. Jeg ser frem til at lånet er på plass(vi har fått lån, altså, men jeg roer meg ikke ned før alt er på stell!) og vi står der med nøkkelen i hånda, og har mange måneders arbeid foran oss. Sånn som jeg gleder meg!(spør meg om to måneder, kanskje jeg sier noe annet da..)

Så dagene går med til venting, kikking på nettet, endeløs tråkking rundt i leiligheten, rastløse utbrudd og tentamensretting. Jeg har fortsatt en god bunke med tentamener igjen før jeg kan ta sommerferie. Både lærere og elever er klare for ferie, særlig når solstrålene slår inn i de store vinduene på skolebygningen, slik som de gjør i dag.

Ha en fin dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på om dere legger igjen en kommentar :)